כותרות האתמול: 4 ביולי, 1984

יול 09

על אחת ההופעות הראשונות של להקת בנזין כשלישייה אחרי שעזב קיטש אמסלם. "פוליקר הוא הכוכב אבל אלי חדד ובנג'ו קמחי עם שחקני המשנה שבלעדיהם אין הפקה", נכתב בלהיטון.

החודש לפני 40 שנה היינו במרכז הטניס ברמת השרון. לא בשביל גביע דייויס או טורניר טניס אחר, אלא לחגוג את החופש הגדול ביוזמת עיריית רמת השרון, עם מוזיקה של יהודית רביץ, להקת בנזין ושלום חנוך.

על שלום ויתרנו, גם בגלל השעה המאוחרת אבל בעיקר משום שלא מזמן ראינו במופע שיר היונה. רביץ הופיעה עם גיטרה בלבד. "בסדר גמור, גם הקהל היה מרוצה, אבל הגיטרה מתאימה יותר לאולם קטן ואינטימי מאשר איצטדיון פתוח", נכתב. "חבל שלא הופיעה עם להקה. יכול היה להיות טוב יותר".

ואז, בנזין, באחת ההופעות הראשונות כשלישייה לאחר פרישתו של הגיטריסט יחיאל (קיטש) אמסלם. "יהודה פוליקר היה ונשאר הציר עליו סובבת הלהקה. עכשיו, עם גיטרה אחת בהרכב, זה בולט ביתר שאת". אבל פוליקר, ככל שיהיה כוכב, עם כאריזמה וכישרון, צריך את הנגנים שאיתו, אלי חדד (תופים ושירה, "תני לי סיבה") ובנג'ו קמחי (בס). "הם שחקני המשנה אבל בלעדיהם אין הפקה. יחד הם צוות מגובש שלא נפגע, כך נראה, מהשינוי שחל בהרכב".

ובכל זאת, נפגע. בנזין סיימה את דרכה כעבור כשנה. נותרו שני תקליטי אולפן. זה שיר הנושא של האלבום השני, משמרת לילה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *