פינת הקומוניקט

יונ 03

בית הספר איסטמן למוזיקה של אוניברסיטת רוצ'סטר נכלל השנה לראשונה בדירוג היוקרתי QS World University לשנת 2024. איסטמן, המדורג במקום ה-3 בצפון אמריקה ובמקום ה-11 בעולם, חולק את הבמה עם מוסדות מוזיקה מובילים בבריטניה, צרפת, רוסיה, סין, פינלנד, דנמרק והונגריה.

במשך למעלה ממאה שנה, בית הספר איסטמן למוזיקה היה מגדלור של מצוינות בחינוך מוסיקלי וביצועים. בהתבסס על עמודי היסוד של אמנות, למדנות, מנהיגות וקהילה, איסטמן טיפח סביבה מגוונת שבה המוזיקה משגשגת לא רק בתוך האולמות שלנו אלא גם מהדהדת מעבר, מעשירה חיים ומטפחת מעורבות. בית הספר ידוע בגישתו ההוליסטית לחינוך מוסיקלי, המשלבת הכשרה מוסיקלית קפדנית עם לימודי מדעי הרוח, חינוך למנהיגות והתנסויות בין-תחומיות. מחויבות זו לחינוך מקיף, מייצרת בוגרים שהם לא רק מוסיקאים מיומנים, אלא גם אנשים מיומנים  היטב מוכנים להשתמש בכישרונותיהם כדי להשפיע ולעורר השראה בקהילות ברחבי העולם.

(צילום: יח"צ)

לדברי הדיקן ג'מאל רוסי "בית הספר איסטמן למוזיקה הוא קהילה תוססת שבה כמה מהמוזיקאים הטובים ביותר בעולם נפגשים כדי להפוך אחד את השני לטוב יותר. המסירות בת מאה השנים שלנו לערכי הליבה של אמנות, למדנות, מנהיגות וקהילה שימשה כבסיס שעליו בנו בוגרינו קריירות משפיעות בכל היבטי המוסיקה, והם העשירו את העולם באמצעות המוזיקה שלהם. הכרה זו של QS World Rankings מאשרת מחדש את מחויבותנו ומשימתנו לעצב את עתיד המוזיקה באמצעות מצוינות אמנותית ואקדמית ומנהיגות חדשנית".

כאמור איסטמן נכלל השנה לראשונה בקטגוריית המוזיקה בדירוג המשקלל הערכות מקיפות של מוניטין אקדמי ומוניטין מעסיק, וקריטריונים כגון איכות המחקר, שותפויות אסטרטגיות, חדשנות ותעסוקה. כל אלה ממלאים תפקידים מרכזיים בהערכה זו.

למידע נוסף על דירוג QS World University למוזיקה, אנא בקרו באתר: https://www.topuniversities.com/university-subject-rankings/music

למידע על בית הספר איסטמן למוזיקה באוניברסיטת רוצ'סטר, אנא בקרו באתר: https://www.esm.rochester.edu/admissions/

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *