פינת הקומוניקט

יונ 09

(צילום: יח"צ)

החלה הפקת סרט הקולנוע השלישי בסדרת אנגרי בירדס. הסרטים הקודמים הכניסו למעלה מ-500 מיליון דולר בעולם. את דמויות הציפורים הכועסות ידבבו שוב על ידי ג'ייסון סודייקיס וג'וש גאד.

הפרק השלישי בזיכיון יעסוק שוב בהרפתקאותיהם המתמשכות של רד וצ'אק, בקולותיהם של ג'ייסון סודייקיס (טד לאסו) וג'וש גד ( רצח באוריינט אקספרס).

שני  סרטי אנגרי בירדס הראשונים הכניסו יחד יותר מ-500 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם והציגו תוצאות פנטסטיות בפלטפורמות סטרימינג, נתון שמאותת על ביקוש חזק לפרק השלישי בסדרה.

את הסרט יביים שוב ג'ון רייס ואת התסריט יכתוב ת'רופ ואן אורמן שכתב את הסרט השני בסדרה, והוא גם יפיק בפועל לצד טורו נקהארה (סוניק הקיפוד), ג'ון כהן, דן צקובה וקרלה קונור. חוזרות לצוות העיצוב  של אנגרי בירדס הן ג'יני צ'אנג (מעצבת הפקה) ופרנצ'סקה נטאלה כמעצבת דמויות.

מאחורי הסרט עומדות SEGA ו-ROVIO שהיא חברת משחקים גלובלית המתמחה בפלטפורמות מובייל ונמצאת בבעלותה של סגה, יחד עם חברת ההפקות העצמאית PRIME FOCUS STUDIOS המפיקה בימים אלה גם את סרטו החדש של ראיין ריינולדס.

לדברי אלכסנדר פלטייה-נורמנד, מנכ"ל רוביו אנטרטיינמנט: "המותג אנגרי בירדס אינו יודע גבולות, והרפתקה חדשה לגמרי של אנגרי בירדס מדגישה כיצד העולמות והנרטיבים שנוצרו במשחקים שלנו יכולים להתעלות בצורה חלקה לתחום הקולנוע ומעבר לו. ראינו הצלחה מתמשכת בכל דבר, החל ממשחקים וסרטים עלילתיים ועד מוצרים מורשים ופארקי שעשועים, ואנחנו נרגשים לחזור שוב לעולם התוסס  של אנגרי בירדס עם השותפים החדשים שלנו".

מוסיף קרוסבי קלייס מנכ"ל  DNEG Animation – "הצוות המדהים שלנו נרגש לשתף פעולה שוב עם פריים פוקוס סטודיוס ורוביו כדי ליצור הרפתקה חדשה במהירות גבוהה המתרחשת בעולם הצבעוני והמטורף הזה. משחקי אנגרי בירדס הם תופעה עולמית וזיכיון הסרטים נהנה מהצלחה עולמית".

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *