פינת הקומוניקט

יול 22

הסדרה הקומית הבריטית "רוחות רפאים" תשודר ב-yes VOD החל ב-8 באוגוסט. המלצה אישית: אל תחמיצו את הסדרה המצחיקה שכבר הולידה גרסה אמריקאית, מצחיקה לא פחות. ספק אם במסגרת הבינג' או השידורים הרגילים ישודר גם הספיישל הקצר עם קיילי מינוג, אבל בכל אופן, הקישור ממתין בסוף הטקסט.

(צילום: yes )

חמש העונות של "רוחות רפאים", הקומדיה הבריטית מבית BBC ישודרו החל ב-8 באוגוסט ב-yes VOD ובבינג'.

אליסון קופר (שרלוט ריצ'י, "פיקסלים מתים") יורשת באופן לא צפוי אחוזה כפרית רחבת ידיים אבל מתפוררת, מקרוב משפחה רחוק. למרות המלצתו של עורך הדין, אליסון ובעלה מייק מחליטים לעבור לאחוזה, לשפץ אותה, ולהפוך אותה למלון יוקרתי.

מה שהזוג קופר לא יודע, זה שהבית רדוף על ידי חבורת רוחות רפאים, אנשים שמתו בתחומי האחוזה במהלך דורות רבים ותקופות היסטוריות שונות וכוללים איש מערות, ליידי בלתי נסבלת, משורר רומנטי, חבר פרלמנט שמת בשערוריית מין, אשת אצולה ועוד. הרוחות הן בלתי נראות לעין של אדם חי וגם לא ניתן לחוש אותן, ומאחר שהן אינן מרוצות מפלישתם של אליסון ומייק לאחוזה "שלהן", הן זוממות להיפטר מהם.

לאחר מספר ניסיונות עקרים להפחיד אותם, אחת הרוחות דוחפת את אליסון מחלון הקומה העליונה, והיא מתה למשך מספר דקות. כשאליסון מתעוררת מהתרדמת, היא מגלה שחווית הכמעט-מוות שלה, מאפשרת לה, ורק לה, לראות ולשמוע את הרוחות, וכעת היא תנסה להגיע איתן להבנות כדי שכולם יוכלו לחיות בטירה יחד.

הסדרה זכתה להצלחה ענקית בבריטניה (ואף זכתה לגרסה אמריקאית) והיא אחת הסדרות האהובות בממלכה, והתארחו בה שחקנים רבים. הופעת אורח משעשעת במיוחד של קיילי מינוג בספיישל למען מיזם הצדקה הוותיק קומיק ריליף. איך קיילי יכולה לראות ולשמוע רוחות רפאים? רמז, זה קשור לקליפ של להיטה ספינינג אראונד.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *