מעדן ויניל היום ברדיו קסם, 106 FM
פבר 26
(צילום: רובי רבינוביץ)
אשר ביטנסקי נמצא במוזיקה הישראלית עשרות שנים, מאז ניהל את הקריירה של הנערה נתנאלה (יעקובוב), עוד לפני שהפכה לכוכבת בלהקת חיל האוויר ולאחר שהשתחררה ממדים. ביטנסקי הפיק את תקליטה הראשון של נורית גלרון והתניע את ההצלחה הבינלאומית של אחינועם ניני (וגילי דור). מצד אחד, הפיק את ארבע עשרה אוקטבות (יוני רכטר ואבנר קנר), ומצד שני את להקת הקליק. ביטנסקי הוא גם מלחין, זמר, איש סאונד ותאורה נחשב ומבוקש, בארץ ובעולם. ויש עוד "גם": אמרגן שהביא ארצה אמנים רבים, ביניהם האורגניסט ג'ימי סמית, שמתוך תקליט-ההופעה שלו בישראל הושמע the cat המוכר כאות יומן החדשות ברשת ב' "בחצי היום", ונינה האגן (ניו יורק ניו יורק). ביטנסקי שמע ממגיש התוכנית ומהמפיקה איך אותה הופעה של האגן בתל אביב שינתה את חייהם.
פתחנו עם "היי האני", ששר ביטנסקי בשנות ה-70 , ימי הפאנק, ובהמשך "ערפדי הרגטיים", הרכב-על בראשותו של ימי ויסלר (הבילויים), שיר האהבה להפועל תל אביב כדורגל "השדים האדומים", כאמור אחינועם ניני עם "עקרה" (המוכר גם כאורי, שיר של רחל המשוררת), וארבע עשרה אוקטבות (בלוז שקט מהדרך, עם זוהר לוי), ועוד שירים של ביטנסקי, על תקליטי-שדרים נדירים. ביניהם, סיפורים מההיסטוריה של המוזיקה הפופולארית (יותר ולפעמים פחות), משנות ה-70 והלאה. האזנה נעימה ובריאות טובה.