פינת הקומוניקט

אוג 09

(צילום: אור דנן)

כחמישה חודשים לאחר מותו של עומר דץ יוצא אי.פי. משיריו. ב-20 באוגוסט יופיעו לזכרו הוריו אורנה ומשה, לראשונה זה 18 שנה, בהיכל התרבות בתל אביב. ההכנסות מהמופע ייתרמו למלגות לתלמידי בית הספר למשחק יורם לוינשטיין בו למד עומר, עליו השלום.

ב-21 במרץ השנה הודיעה משפחת דץ על פטירתו המפתיעה בטרם עת של בנם הבכור עומר דץ. לאחר שהשתתף בתוכנית "הכוכב הבא", עומר החל לאסוף חומרים לאלבום אישי והקליט מספר שירים. מאז ומתמיד לעומר היו חלומות גדולים, ולצד המוסיקה הוא למד משחק ורכש כלים נוספים לחייו המקצועיים והאישיים. תוך כדי הלימודים, המשיך לעבוד עצמאית עם כותבים, יוצרים וחברים על שירים נוספים במטרה לגבש אלבום והיום המשפחה מגשימה את חלומו.

לציון ה-30 ימים לפטירה יצא "באהבה שלנו", סינגל ראשון מתוך הפרויקט שהפיק טל פורר. כעת יצא האי.פי. של עומר ובו חמישה שירים שהספיק להקליט כסקיצות, ובעזרת המפיק המוסיקלי גיא דאן הפכו ליצירות מרגשות. עומר כתב שני שירים, "לוחשים לי שעזבת" ו"אין קהל הערב" (לחנים: אביה שושני). השירים הנוספים הם "באהבה שלנו" (אוהד חיטמן), "משה" ו"כשאתה כאן" (מלים ולחן: לירן נדל).

ב-20 באוגוסט, לראשונה מזה 18 שנה, יופיעו אורנה ומשה דץ על בימת היכל התרבות במופע איחוד חד פעמי לזכרו של עומר, בבימויו של משה קפטן. במופע ישלבו את שיריו של עומר מתוך המיני אלבום החדש. הכנסות המופע ייתרמו למלגות עבור תלמידי בית ספר למשחק יורם לווינשטיין בו למד עומר.

לדברי אורנה ומשה: "מהיום שנפל עלינו האסון הפרטי שלנו, החלטנו לשלב כוחות יחד ולעשות הכל כדי להנציח את עומר דרך השירים שהשאיר, כצוואה חיה ודרך סיוע לתלמידים בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין בו למד. קשה לתאר במילים את הפעם הראשונה שישבנו באולפן ושמענו את קולו, רגע בלתי נשכח, מצמרר ומרגש ועכשיו יותר מתמיד ברור לנו שאנחנו רוצים לשתף עם כולם את האי.פי באהבה שלנו, המתנה היקרה ביותר שהשאיר לנו".

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *