ביקור חוזר בכיכר

דצמ 31

(צילום: יוסי צבקר)

גם חיים נוי צפה ב"תשע בכיכר", ערב משירי דני סנדרסון בתיאטרון בית צבי ברמת גן, וקבע: מופע תוסס ומבדר, מענג וחיוני בימים הקודרים העוברים עלינו. חגיגה נהדרת.

"תשע בכיכר", ערב שירי דני סנדרסון בבית צבי ברמת גן, הוא מופע תוסס ומבדר, משב רוח חיוני בימים קודרים העוברים עלינו. חגיגה נהדרת שאנו כל כך זקוקים לה.

דני סנדרסון הוא מוזיקאי ייחודי שהטביע חותמו על עולם התרבות בארץ, בשירים רבים נפלאים, פורצי דרך בלחנים ופזמונים, חוצי דורות , ישראלים, שרבים הפכו לנכסי צאן ברזל בעולם המוזיקה. המופע כולל את מיטב השירים המוכרים מהלהקות כוורת, גזוז, דודה, וגם מיצירותיו העצמאיות ובביצועים סוחפים של להקת השחקנים.

שוקי וגנר, מהבולטים בבמאי מחזות הזמר בארץ, ביים את המופע וגם כתב את קטעי המעבר. התוצאה היא מופע מוזיקלי מענג וחיוני, המאפשר לצופים טיפה של אוירה אחרת בימים המדכדכים והעצובים שבהם אנו שרויים.

השירים המושמעים בידי הלהקה הם מהידועים בלהיטיו של סנדרסון. "תשע בכיכר" פותח את המופע ומבוצע בידי כל המשתתפים. "אלף כבאים" ו"המגפיים של ברוך" כובשים בזה אחר זה את הבמה. "היא כל כך יפה" שהלחין יצחק קלפטר למילים של סנדרסון מבוצע ברגש בידי שגיא פומרנץ. "מדינה קטנה" "וילד מזדקן" שוצפים כובשים את הבמה. "שיר המכולת" מבוצע באורח קסום עם העמדה ותנועה נהדרים שיצרה הכוראוגרפית תות מולאור, שמגיעות לה תשואות מיוחדות. היא  חוללה תנועה קסומה עם הלהקה ויצרה על הבמה  תמונות שבלטו במפגן עיצוב נפלא ונחרתו בזיכרון.

בין השירים האחרים: "ילד מזדקן", "נתתי לה חיי", "רק עם אופנוע", "תה עושה סחרחורת", ולקינוח גם "יו יה" המקסים.

כל המשתתפים מפגינים משחק מעולה, ריקודים משלהבים ויכולות ווקאליות נעימות ואפילו מרגשות. ניצן כבירי, נועה ביאער, רוני שושן וספיר נווה, מוצלחות מאוד ויש להן  פוטנציאל רב. ציון לשבח מיוחד לסימון ג'וזף, חיית במה ופרפורמרית בולטת, השולטת ברזי המשחק, התנועה והשירה. גם עידן כבירי, מתן ברדה, חגי ויה, עדן ביטון ושגיא פומרנץ, מעולים במחול, משחק ותנועה.

העיבודים והניהול המוזיקלי נעשו בידי חזי שקד והם מצוינים. נופר דרזנר עיצבה תפאורה מעולה ופרקטית. רונה משעול עיצבה את התלבושות המקסימות והצבעוניות. דן גלזר עיצב תאורה נפלאה שהפכה את הבמה לחגיגה. גלי צמח אחראית לסאונד המקצועי.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *