מעדן ויניל היום ברדיו קסם, 106 FM
יונ 28





(צילומים: אמירה מורג, יוני בגן)
בתוכנית התארח נתי רכט, אספן תקליטים מקיבוץ גבע, ולא – לא היה אף תקליט אחד של הגבעתרון. להקת איט'ס א ביוטיפול דיי פתחה עם white bird , רוק פסיכדלי נפלא עם כינור. קובי רכט, קרוב רחוק של נתי, סיים עם "אהובתי שלי לבנת צוואר" מתוך התקליט המופלא ההוא משירי סשה ארגוב שהקליט עם עדנה גורן. ביניהם, עלו על הפטפונים הדודאים, לי הייזלווד וננסי סינטרה, רוקפור שלנתי יש קשר אישי לתקליטי השדרים שקדמו לאלבום הראשון שלה, אר.אי.אם, סוזן ופרן, ג'ף באקלי והסיפור הטראגי שלו, יהונתן גפן עם "רכבת העמק" מהתקליט והמופע שיחות סלון, ניל יאנג (רכט גאה במספר עצום של תקליטיו), וגם ג'קי אלקיים. האזנה נעימה ובשורות טובות.
להאזנה:
