פינת הקומוניקט

ינו 24

(צילומים: באדיבות yes )

בחודש הבא יעלו ב-HOT ו-YES עונות חדשות לסדרות "תרגיע" ו"תושב חוץ". ב-YES תשודר עונה שישית לסדרה "חדשים בשכונה" ועונה שביעית ואחרונה ל"שלדון הצעיר".

החל ב-21 בפברואר עונה חדשה ואחרונה לקומדיה האהובה והנפלאה, סדרת הבת של "המפץ הגדול" העוקבת אחרי דמותו של שלדון קופר, הדמות שגילם זוכה ה"אמי" ג'ים פרסונס ב"המפץ הגדול". אבל בילדותו, מגולם על ידי השחקן הצעיר איאן ארמיטג'. אנחנו עוקבים אחרי חייו בקרב משפחתו במזרח טקסס ולימודיו בתיכון, אליו הוקפץ בעקבות מנת המשכל הגבוהה. את קולו של שלדון המבוגר המקריין את חוויות העבר מגלם כמובן פרסונס עצמו, שהוא אף ממפיקי הסדרה.

העונה החדשה צפויה להיות עונה מלאת אירועים: מסעו של שלדון עם אמו לגרמניה צפוי להתקצר בגלל הרס ביתה של מי-מאו בטורנדו ושמובן ששלדון לא מרוצה מכך. מבחינת כרונולוגית התוכנית מתקרבת לרגע משמעותי מאוד עבור שלדון, צופי התוכנית "המפץ הגדול" יודעים שאביו של שלדון מת כשהוא היה בן 14, וייתכן שזה יקרה בעונה החדשה.  הידיעה שזה מתקרב מעוררת שאלות כיצד זה עתיד להשפיע על התפתחותו של שלדון לגבר צעיר, שבגיל זה אף עבר לקליפורניה. מאחר שמדובר בעונת הסיום לסדרה, הגיוני שהאירועים הללו יתכנסו לתוכה.

החל ב-15 בפברואר עונה שישית לקומדיה המצליחה בכיכובם של מקס גרינפילד ("הבחורה החדשה") וסדריק דה אינטרטיינר, אודות דייב, בחור נעים הליכות וחברותי שגר עם משפחתו בשכונה בלוס אנג'לס שבה לא כולם נראים או מתנהגים כמוהו, כמו למשל השכנים שלהם, קלווין החשדן ומשפחתו. דייב התקשה להתאים את עצמו למקום, אבל הוא מצא דרכים לתקשר עם קלווין וכך הפך את השכונה החדשה לביתם הקבוע. זהו סיטקום שלא מפחד לגעת בנושאים רגישים ואקטואליים, ועוסק בהם באומץ רב.

בעונה החדשה, לאחר שמכר את המוסך שלו, קלווין נותר חסר עבודה ודייב יעזור לו לחפש עבודה חדשה, בזמן שג'מה עוזרת לטינה למצוא לעצמה עבודה, כל זאת בזמן שקלווין בכלל מדבר על פרישה לגמלאות.

החל ב-18 בפברואר בהוט וביס, "תושב חוץ", עונה שלישית ואחרונה לסדרת המד"ב המצליחה של רשת SyFy, שחורגת מגבולות הז'אנר ומציעה גם הרבה הומור, מסתורין ודרמה נוגעת ללב בעיירה קטנה וקרירה.

הסדרה החלה כאשר חייזר שחלליתו התרסקה בכדור הארץ עוטה על עצמו זהות אנושית ומתחזה לד"ר הארי וונדרשפיגל, רופא בעיירה קטנה. בנוסף לסוד הקטן הזה, הוא לא מגלה לאף אחד שמשימתו הסודית היא למעשה – להשמיד את כדור הארץ, משימה שמתגלה כמורכבת יותר ויותר ככל שהוא נחשף לאופיים של בני האדם. 

בעונה הנוכחית, הארי צריך לעזור לתושבי העיירה – ולשאר העולם – בקרב נגד גזע החייזרים האפורים שמנסה להשמיד את כדור הארץ. לצידו במשימה עומדת הגנרלית אלינור רייט (לינדה המילטון, "שליחות קטלנית") ושאר תושבי העיירה. כולם צריכים לשים את מבטחם ברופא/חייזר שמפגין הרבה יותר מדי בטחון עצמי ועדיין לא הבין לגמרי את כל חוקי ההתנהגות האנושיים.

אלן טודיק, שזכה לשבחים רבים על הופעתו כאן, חוזר שוב לתפקיד הראשי כשלצידו שאר צוות השחקנים הקבוע.

החל ב-5 בפברואר בהוט וביס, עונה 12 ואחרונה של "תרגיע", 24 שנים אחרי שעלתה לראשונה. הקומדיה המצליחה של לארי דיוויד חוזרת לעונה 12 ואחרונה. בניגוד להצהרות קודמות בנושא, שגרמו גם למפיקי הסדרה המצליחה של לארי דייויד וגם לקהל לחשוב שכל עונה תהיה האחרונה, הפעם דיוויד וגםHBO  מצהירים כי זו באמת העונה האחרונה. דיוויד הוסיף: "עכשיו כשהסדרה מגיעה לסיומה, סופסוף אוכל להשיל מעליי את הפרסונה הנקראת "לארי דיוויד" ולהפוך לאדם הטוב והאדיב שאלוהים רצה שאהיה".

עד שזה יקרה – גם בעונה הזאת לארי יצטרך לנווט בין חייו המקצועיים והאישיים לבין האופי ה… נו, לא משהו שלו, שיגרום לו להגיד את האמת יותר מדי פנים, ולהרוס ליותר מדי אנשים את המצב רוח. לצדו חוזרים גם שריל היינס בתפיד אשתו, שריל, ג'ף גרלין בתפקיד הסוכן שלו, ריצ'ארד לואיס חברו הטוב וגם טרייסי אולמן, טד דנסון, וינס ווהן וסוזי איסמן. שמועות עקשניות אף רומזות על איחוד נוסף של שחקני סיינפלד, שייתכן ויהיה קשור לפרק הסיום של הסדרה המיתולוגית ההיא, אבל שום דבר לא אושר רשמית.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *