פינת הקומוניקט

מרץ 12

אילומיניישן ונינטנדו מכריזות על סרט הנפשה חדש שמבוסס על העולם של האחים סופר מריו. הסרט יוקרן באפריל 2026 בארה"ב וברחבי העולם.

החברות אילומיניישן ונינטנדו הכריזו היום כי הן מפיקות סרט הנפשה חדש שמבוסס על העולם של האחים סופר מריו. סרט האנימציה החדש מיועד לצאת לאקרנים ב-3 באפריל 2026 בארצות הברית ובשווקים רבים נוספים ברחבי העולם, בנוסף לתחילת הקרנה באזורים נבחרים במהלך חודש אפריל.

הסרט יופק על ידי כריס מלדנדרי, המייסד והמנכ"ל של אילומיניישן, ושיגרו מיאמוטו, מנהל בכיר בנינטנדו, יבוים על ידי אהרון הורבאת' ומייקל ילניק וייכתב על ידי מת'יו פוגל. הסרט ימומן במשותף על ידי נינטנדו וחברת יוניברסל פיקצ'רס, שגם תפיץ את הסרט לאולמות הקולנוע.

על ידי מעורבותה העמוקה בהפקת הסרט, נינטנדו ממשיכה במאמציה לייצר בידור ייחודי ולספק אותו לאנשים רבים ככל האפשר. אילומיניישן נלהבת להמשיך בשותפות שלה עם נינטנדו, תוך שהיא מאפשרת לקהלים בכל רחבי העולם ובכל הגילאים להתחבר לדמויות ולסיפורים האהובים מתוך אחד ממשחקי הווידאו הפופולריים ביותר בעולם.

אילומיניישן שנוסדה על ידי כריס מלדנדרי בשנת 2007, היא אחת מחברות ההפקה המובילות בתעשיית הבידור, שמתמחה בסרטי הנפשה ובין היתר חתומה על "גנוב על הירח", סרט ההנפשה הממוחשב המצליח ביותר בתולדות הקולנוע, כמו גם על הסרט שובר הקופות "האחים סופר מריו", "הלורקס" של ד"ר סוס, "הגרינץ'" של ד"ר סוס וכן "החיים הסודיים של חיות המחמד" וסרטי "לשיר". הקטלוג של אילומיניישן כולל שלושה מתוך עשרה סרטי ההנפשה המובילים בכל הזמנים. סרטי ההנפשה האייקוניים האהובים שעשירים בדמויות ייחודיות ובלתי נשכחות וברלוונטיות תרבותית גלובלית, גרפו יותר מ-9 מיליארד דולר בכל רחבי העולם. לחברה שותפות מימון והפצה בלעדית עם יוניברסל פיקצ'רס, שסרטה הבא הוא "גנוב על הירח 4", המיועד להקרנה ב-3 ביולי, 2024.

(צילומים: יח"צ)

נינטנדו שמשרדיה הראשיים בקיוטו, יפן, יצרה מותגים שמוכרים בכל בית ברחבי העולם, כולל פוקימון, דונקי קונג, מריו ועוד,  וזאת דרך מוצרי החומרה והתוכנה המשולבים שלה. נינטנדו שואפת לספק חוויות בידור ייחודיות ואינטואיטיביות לכולם, על ידי ייצור ושיווק של מכשירים ייעודיים למשחקי וידאו, פיתוח ותפעול של יישומים עבור מכשירים חכמים ושיתוף פעולה עם שלל גורמים במסגרת יוזמות בידור נוספות כמו תוכן חזותי ופארקי שעשועים. החברה מכרה יותר מ-5.6 מיליארד משחקי וידאו ויותר מ-800 מיליון יחידות חומרה בפריסה גלובלית, מאז השקתה לפני יותר מ-30 שנה. בהווה ומן הסתם גם בעתיד, משימתה המתמשכת של נינטנדו היא ליצור בידור ייחודי, אשר מעלה חיוך על פניהם של אנשים בכל רחבי העולם.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *